WEKO3
アイテム
A Case for Integrating Study Skills and Learning Strategies\ninto an EFL Curriculum
https://cur-ren.repo.nii.ac.jp/records/166
https://cur-ren.repo.nii.ac.jp/records/16616a8712c-f844-45fc-ab6a-91ff9519af4a
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
6_017_022.pdf (1.2 MB)
|
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2018-10-04 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | A Case for Integrating Study Skills and Learning Strategies\ninto an EFL Curriculum | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | study habits | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | learning strategies | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | learner styles | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | learner preferences | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | homestay | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | motivation | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | study habits | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | learning strategies | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | learner styles | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | learner preferences | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | homestay | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | motivation | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
Lemmer, Richard J.
× Lemmer, Richard J. |
|||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | This short paper presents reasons for implicit instruction of first-year junior college students in fundamental study habits and the need to incorporate learning strategies into their curriculum. It also points out the importance of recognizing individual learning styles and the need for teachers to realize differences in learner styles and preferences. In doing so it examines responses to a questionnaire administered to 80 students in an English immersion preparation class as well as providing information from students after one semester of study in Canada. |
|||||
書誌情報 |
Chugokugakuen journal 巻 6, p. 17-22, 発行日 2007 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | 中国学園大学/中国短期大学 | |||||
出版者(英) | ||||||
言語 | en | |||||
値 | Chugokugakuen University / Chugoku Junior Cllege | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 1348-1452 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA11806612 | |||||
論文ID(NAID) | ||||||
関連タイプ | isIdenticalTo | |||||
識別子タイプ | NAID | |||||
関連識別子 | 110007124425 | |||||
権利 | ||||||
権利情報 | 中国学園大学/中国短期大学 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
日本十進分類法 | ||||||
主題Scheme | NDC | |||||
主題 | 830 |